ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ


 

Індивідуальний план роботи

на період дистанційного навчання

в ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей»

викладача хімії, біології, екології, матеріалознавства

Чорномаз Тетяни Миколаївни

з "02" листопада 2021р. по «05» листопада 2021 р
  
 

з/п

День тижня, дата

Зміст організаційно-методичної роботи

Результат


Вівторок,

02.11.2021

 1.Складання індивідуального плану самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупинення освітнього процесу.

2. Робота зі шкільною документацією


1.Складання індивідуального плану самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупинення освітнього процесу.

2. Робота зі шкільною документацією

виконано


Середа,

03.11.2021

1. Оновлення інформації на сторінках власного блогу

https://tanjatchornomas.blogspot.com

2. Дистанційне консультування здобувачів освіти щодо дистанційного навчання. Онлайн зустрічі із здобувачами освіти за посиланням https://meet.google.com/aea-phgt-qpm

3. Підготовка матеріалів з предметів біолого-екологічного модуля,матеріалознавства

4. Поповнення матеріалами,  відповідно до розкладу, платформи гуглкласу.

Систематично


Четвер

04.11.2021

1. 1. Перегляд веб-сервісів для дистанційного навчання.

2. Підготовка дидактичних матеріалів з біолого-екологічного модуля для 2 курсу (презентацій, карток, схем).

3. Перевірка виконаних учнями робіт

 4. Онлайн зустрічі із здобувачами освіти за посиланням https://meet.google.com/aea-phgt-qpm 

відповідно до розкладу

 

Виконано

 

Відповідно до розкладу


П'ятниця

05.11.2021

1. Індивідуальна робота з батьками та дітьми з приводу відповідального ставлення до дистанційного навчання.

2. Перевірка виконаних учнями робіт

3. Робота з  документацією.

4. Робота з сервісом Google ClassRoom для організації дистанційного навчання.

Систематично

 
 

Індивідуальний план роботи

на період дистанційного навчання

в ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей»

викладача хімії, біології, екології, матеріалознавства, основ галузевої економіки

Чорномаз Тетяни Миколаївни

з "29" березня 2021р. по «30» квітня 2021 р

з/п

День тижня, дата

Зміст організаційно-методичної роботи

Результат


Понеділок

22.03.2021

1. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».

2.Складання індивідуального плану самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупинення освітнього процесу.

3. Робота зі шкільною документацією

виконано


Вівторок,

23.03.2021

1. Оновлення інформації на сторінках власного блогу

https://tanjatchornomas.blogspot.com

2. Дистанційне консультування здобувачів освіти щодо дистанційного навчання .

3. Підготовка матеріалів з предметів основи галузевої економіки, біолого-екологічного модуля, хімічного модуля.

4. Поповнення матеріалами,  відповідно до розкладу, платформи гуглкласу.

Систематично


Середа

24.03.2021

1. Перегляд веб-сервісів для дистанційного навчання.

2. Підготовка дидактичних матеріалів з біолого-екологічного модуля для 3 курсу (презентацій, карток, схем).

3. Перевірка виконаних учнями робіт

Виконано

 

Відповідно до розкладу


Четвер

25.03.2021

Індивідуальна робота з батьками та дітьми з приводу відповідального ставлення до дистанційного навчання.

2. Перевірка виконаних учнями робіт

3. Робота з  документацією.

4. Робота з сервісом Google ClassRoom для організації дистанційного навчання.

Систематично


П'ятниця

26.03.2021

1. Підготовка матеріалу для проведення декади з природничих наук

2. Розробка дидактичного матеріалу  та розміщення його на платформі дистанційного навчання

3. Створення тестів за допомогою програми https://learningapps.org/

 4. Опрацювання фахової літератури.

Відповідно до розкладу

 

 

 

Періодично

1.

Понеділок

29.03.2021

1. Проведення конкурсу малюнків відповідно до плану декади

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Робота з сервісом Google ClassRoom для організації дистанційного навчання з основ галузевої економіки для 22 і 23 груп.

Виконано

 

 

 

Систематично

2.     

Вівторок,

30.03.2021

1. Онлайн – міркування разом із здобувачами освіти відповідно до пдану

2. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 3.  Розглянути окремі техніки налагодження зворотного зв’язку.

4. Використання вправ на розвиток креативності (платформа «Уміти»)

Виконано

 

 

Виконано




3

Середа

31.03.2021

1. Проведення конкурсу знавців кросвордів, ребусів відповідно до плану

2. Створення онлайн-тестів для перших курсів з хімічного модуля.

3. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 4.Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

Виконано

 

 

 

 

Систематично

4

Четвер

01.04.2021

1. Опрацювання фахової літератури щодо організації роботи факультативу та аналіз вивченого матеріалу здобувачами освіти.

 

2. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

Виконано

5

П'ятниця

02.04.2021

1. Вивчення онлайн-ресурсів для інноваційного викладання.

 

2. Використання програми Trello: середовище для командної та індивідуальної роботи.

Виконано

6

Понеділок

05.04.2021

1.      Онлайн-виставка малюнків та фоторобіт відповідно до плану

2. Онлайн-тести, як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання: як зробити свої тести надсучасними»

3.  Перегляд матеріалу «Можливості для змішаного навчання»

Виконано

7

Вівторок

06.04.2021

1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання.

 2. Розробка компетентнісних завдань для подальшого використання.

 3. Добірка дидактичного матеріалу до уроків та розміщення на платформі дистанційного навчання відповідно до розкладу.

Систематично

8

Середа

07.04.2021

1.            Проведення онлайн-квесту відповідно до плану.

Виконано

9

Четвер

08.04.2021

1. Проведення заходу інформаційна скарбничка відповідно до плану

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків (презентацій, карток, схем, теоретичного матеріалу).

 3. Перевірка виконаних робіт

Виконано

10

П'ятниця

09.04.2021

1. Проведення фотоконкурсу відповідно до плану.

2. Підведення підсумків декади.

3. Оновлення інформації на сторінках власного блогу

https://tanjatchornomas.blogspot.com

 

Виконано

 

 

11

Понеділок

12.04.2021

 

1.  Перегляд вебінару на тему: «Креативний контент для дистанційного навчання: як перетворити карантин на крутезний та ефективний освітній марафон» https://youtu.be/eoStfwwdFB0

2. Проведення моніторингу за виконанням учнями навчальних завдань в умовах карантину

3 . Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з методики викладання біолого-екологічного модуля.

 

Виконано

12

Вівторок

13.04.2021

 

1.       Перегляд вебінару на тему: «Ефективний зворотний зв’язок онлайн: правила та інструменти» https://youtu.be/4ptbWWfsjg0

2.      Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

3.      Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

Виконано

13

Середа

14.04.2021

1. Перегляд вебінару на тему: «Профілактика професійного та емоційного вигорання вчителів: ресурси для відновлення» https://youtu.be/Kl2Yr_LoCfA

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

 3.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

 4. Систематизація та формування онлайн-папок з роботами, які виконувалися протягом дистанційного навчання.

 

Виконано

14

Четвер

15.04.2021

1. Перегляд вебінару на тему: «Організація дистанційного навчання. Дієві поради» https://youtu.be/eS-AO0cU_oU

2. Підготовка та проведення онлайн-заходу на тему: «Чорнобиль…Трагедія… Наслідки»

3. Перевірка фото звітів виконаних лабораторних робіт та домашніх завдань

 

 

Виконано

15

П'ятниця

16.04.2021

1. Перегляд вебінару   «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» на сайті naurok.com.ua.

2. Створення тестів за допомогою програми https://learningapps.org/

3. Опрацювання фахової літератури.

 

Виконано

16

Понеділок

19.04.2021

 

1. Опрацювання науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.

2.       Створення онлайн-тестів для перевірки знань

3.       Робота з платформою для дистанційного навчання ClassDojo.

 

17

Вівторок

20.04.2021

 

1.      Використання під час дистанційного навчання інтерактивних онлайн-дошок для роботи та спілкування із здобувачами освіти.

2.      Розробка компетентнісних завдань для подальшого використання.

3.      Добірка дидактичного матеріалу до уроків та розміщення на платформі дистанційного навчання відповідно до розкладу.

 

 

18

Середа

21.04.2021

1. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

2. Створення онлайн-тестів для перших курсів

 

3. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

4.Індивідуальні он-лайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

 

19

Четвер

22.04.2021

1. Дистанційне підвищення кваліфікації під час вебінару «Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах»

2. Перегляд вебінару на тему «Організація дистанційного навчання  закладом освіти»

3.Розглянути окремі техніки налагодження зворотного зв’язку.

4.Проведення моніторингу за виконанням учнями навчальних завдань в умовах карантину

 

20

П'ятниця

23.04.2021

1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з методики викладання біології.

2. Індивідуальні консультації з учнями на Google Classroom, viber, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

 

21

Понеділок

26.04.2021

1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків (презентацій, карток, схем, теоретичного матеріалу).

 

3. Перевірка виконаних робіт

 

22

Вівторок

27.04.2021

 

1. Опанування проведення онлайн-уроків у Sway за допомогою платформи «Уміти».

2. Опрацювання матеріалу на платформі «Дія. Цифрова освіта».

 

3. Проходження нових міні – курсів платформи «Уміти»

 

 

23

Середа

28.04.2021

1. Перегляд відеоматеріалів «Матеріали для удосконалення професійних та особистісних якостей педагога»

 

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

 

 

3.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

 

 

24

Четвер

29.04.2021

1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

2.Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

 

3.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

 

 

25

П'ятниця

30.04.2021

1. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

 

2.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

 

3.Систематизація та формування онлайн-папок з роботами, які виконувалися протягом дистанційного навчання.

 

 

 



Індивідуальний план роботи

на період дистанційного навчання

в ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей»

викладача хімії, біології, екології, матеріалознавства, основ галузевої економіки

Чорномаз Тетяни Миколаївни

з «19» жовтня 2020 р. по «30» листопада 2020 р

з/п

День тижня, дата

Зміст організаційно-методичної роботи

Результат

1.

Понеділок,

19.10.2020

1. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».

2. Досконалене вивчення положення про дистанційне навчання.

2. Робота зі шкільною документацією.

3. Складання індивідуального плану самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупинення освітнього процесу.

4. Створення сторінки електронного КМЗ.

 

 

 

 

 

 

 

 

Поповнення щотижня

 

 

2.       

Вівторок,

20.10.2020

1. Оновлення інформації на сторінках власного блогу

https://tanjatchornomas.blogspot.com

2. Дистанційне консультування здобувачів освіти щодо навчання на період карантину.

3. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

https://naurok.com.ua

https://vseosvita.ua

4.          Підготовка матеріалів з предметів матеріалознавство, основи галузевої економіки, біолого-екологічного модуля, основ енергоменеджменту

 

 

Систематично

4.       

Середа,

21.10.2020

1. Перегляд веб-сервісів для дистанційного навчання.

 

2. Підготовка матеріалів з предметів хімія,

Матеріалознавство та розміщення на платформі дистанційного навчання

 

3 Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо)

 

4.      Вебінар на тему Кейс ТРВЗ завдань до інтегрованого курсу “Природничі науки”

 

https://umity.in.ua 

http://moodle.d-academy.com.ua

 

 

5.       

Четвер,

22.10.2020

1. Індивідуальна робота з батьками та дітьми з приводу відповідального ставлення до дистанційного навчання.

2. Перевірка виконаних учнями робіт

3. Робота з  документацією.

4. Робота з сервісом Google ClassRoom для організації дистанційного навчання.

 

Систематично

  1.  

П’ятниця,

23.10.2020

1. Підготовка дидактичних матеріалів з біолого-екологічного модуля для 3 курсу (презентацій, карток, схем).

2. Ознайомлення з новими нормативними документами.

 

3.Підготовка і розміщення на сторінках власного блогу   матеріалів в розділі дистанційне навчання

 

4. Перевірка виконаних учнями робіт

Відповідно до розкладу

 

 

 

Систематично

  1.  

Понеділок,

26.10.2020

1. Опрацювання методичної літератури.

 

2. Розробка дидактичного матеріалу  та розміщення його на платформі дистанційного навчання

3. Створення тестів за допомогою програми https://learningapps.org/

 

           4.      Опрацювання фахової літератури.

           5.      Вебінар на тему: Виклики пандемії: як розвинути в собі толерантність до невизначеності

 

 

  1.  

Вівторок,

27.10.2020

1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

3 . Робота з сервісом Google ClassRoom для організації дистанційного навчання з матеріалознавства для 10 і 11 груп.

 

  1.  

Середа,

28.10.2020

1. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

2. Розглянути окремі техніки налагодження зворотного зв’язку.

3. Використання вправ на розвиток креативності (платформа «Уміти»)

 

 

  1.  

Четвер,

29.10.2020

1.Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

2. Створення онлайн-тестів для перших курсів

 

3. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

4.Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

 

5. Вебінар на тему: Корпоративна культура в закладі загальної середньої освіти

 

  1.  

П’ятниця,

30.10.2020

1. Вивчення теми «Впровадження тренінгових елементів в традиційному навчанні»

 

2. Індивідуальні он-лайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

 

  1.  

Понеділок,

02.11.2020

1. Удосконалення проектного навчання з курсу Intel

 

2. Вебінар на тему: Як викладати фінансову грамотність цікаво та корисно

 

 

Платформа «Уміти»

  1.  

Вівторок,

03.11.2020

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

2. Робота з платформою для дистанційного навчання ClassDojo.

 

3.      Створення он-лайн тестів, робота з інтернет-ресурсами.

4.      Вебінар на тему: Мотивація учнів шляхом власних досягнень вчителя

 

 

 

  1.  

Середа,

04.11.2020

1. Опрацювання фахової літератури щодо організації роботи факультативу та аналіз вивченого матеріалу здобувачами освіти.

 

2. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

 

 

 

  1.  

Четвер,

05.11.2020

1. Вивчення онлайн-ресурсів для інноваційного викладання.

 

2. Використання програми Trello: середовище для командної та індивідуальної роботи.

 

 

 

  1.  

П’ятниця,

06.11.2020

1. Аналіз роботи за тиждень та планування необхідних дій на наступний тиждень

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

3. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

  1.  

Понеділок,

09.11.2020

1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків (презентацій, карток, схем, теоретичного матеріалу).

 

3. Перевірка виконаних робіт

 

  1.  

Вівторок,

10.11.2020

1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання.

 

2. Розробка компетентнісних завдань для подальшого використання.

 

3. Добірка дидактичного матеріалу до уроків та розміщення на платформі дистанційного навчання відповідно до розкладу.

 

4.      Вебінар на тему: Ефективна цифрова взаємодія з учнями в умовах дистанційного навчання. Онлайн-ресурси для урізноманітнення освітнього процесу

 

  1.  

Середа,

11.11.2020

1. Перегляд матеріалу вебінару «Основи дизайну для педагогів. Практикум»

 

2. Вебінар на тему Розвиток уваги на різних вікових етапах. Порушення уваги

 

«Всеосвіта»

  1.  

Четвер,

12.11.2020

1. Онлайн-тести, як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання: як зробити свої тести надсучасними»

2.  Перегляд матеріалу «Можливості для змішаного навчання»

 

 

  1.  

П’ятниця,

13.11.2020

1. Перегляд матеріалу на тему: «Як вчителю зберегти своє здоров’я в умовах сучасного буремного життя”

 

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків (презентацій, карток, схем, теоретичного матеріалу).

 

3. Перевірка виконаних робіт

 

  1.  

Понеділок,

16.11.2020

1. Перегляд матеріалу на тему: «Як створити привабливий імідж класного колективу для навчання та виховання»

 

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків (презентацій, карток, схем, теоретичного матеріалу).

 

3. Перевірка виконаних робіт

 

 

 

  1.  

Вівторок,

17.11.2020

1. Перегляд матеріалу на тему: «Організація інтерактивних квестів під час дистанційного та очного навчання»

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків (презентацій, карток, схем, теоретичного матеріалу).

 

3. Перевірка виконаних робіт

 

 

  1.  

Середа,

18.11.2020

1. Перегляд на тему: «Проектне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів».

 

2. Вивчення онлайн-ресурсів для інноваційного викладання.

 

3. Використання програми Trello: середовище для командної та індивідуальної роботи.

 

 

 

  1.  

Четвер,

19.11.2020

1. Перегляд матеріалу на тему: «Навчання в умовах пандемії: рекомендації ООН та освітній досвід».

 

2. Підготовка навчальних матеріалів щодо розкладу занять.

 

3. Індивідуальні он-лайн консультації для учнів, які не повністю виконали запропоновані завдання під час дистанційного навчання.

 

 

 

  1.  

П’ятниця,

20.11.2020

1. Перегляд матеріалу на тему: «Скринкасти: сучасний інструмент подачі навчального матеріалу»

 

2. Розглянути окремі техніки налагодження зворотного зв’язку.

3. Проведення моніторингу за виконанням учнями навчальних завдань в умовах карантину

4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з методики викладання біолого-екологічного модуля.

 

 

  1.  

Понеділок,

23.11.2020

1. Перегляд матеріалу: «Освіторія» рекомендує: 6 вебінарів про дистанційну роботу та навчання.

 

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

 

3.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

 

 

  1.  

Вівторок,

24.11.2020

1.  Перегляд відео-матеріалу по вебінару «Сучасні онлайн-сервіси для активного педагога» та аналіз роботи платформ щодо створення ігрового контенту.

 

2. . Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків (презентацій, карток, схем, теоретичного матеріалу).

 

3. Перевірка виконаних робіт

 

 

  1.  

Середа,

25.11.2020

1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

2.Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

 

3.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

 

 

  1.  

Четвер,

26.11.2020

1. Перегляд матеріалу на тему; «Впровадження інноваційних методів навчання»

 

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

 

3.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

 

 

 

  1.  

П’ятниця,

27.11.2020

1. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

 

2.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

 

3.Систематизація та формування онлайн-папок з роботами, які виконувалися протягом дистанційного навчання.

 

 






 






Індивідуальний план роботи
на період призупинення освітнього процесу
на час карантину
в ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей»
викладача хімії, екології, матеріалознавства
Чорномаз Тетяни Миколаївни
з « 12 » березня 2020 р. по « 11 » травня 2020 р
з/п
День тижня, дата
Зміст організаційно-методичної роботи
Результат
1.
Четвер,
12.03.20
1. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19) .
2. Робота зі шкільною документацією.
3. Складання індивідуального плану самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупинення освітнього процесу.
4. Оновлення інформації на сторінках власного блогу







Поповнення щотижня

Систематично
2.       
П’ятниця,
13.03.20
1. Дистанційне консультування здобувачів освіти щодо навчання на період карантину.



2. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.


3. Підготовка матеріалів з предметів хімія, основи підприємницької діяльності.






























4.  Реєстрація на інтернет-конференцію «Інтернет-ресурси у навчальному процесі»

Роз’яснення для здобувачів освіти принципу роботи на дистанційних онлайн-платформах
https://classroom.google.com/c/NTQ2ODc5MjU3MTla 32 група «екологія»
«основи підприємницькі діяльності»
Та хімічний модуль на перших курсах

5.       
Понеділок,
16.03.20
1. Перегляд веб-сервісів для дистанційного навчання.

2. Підготовка матеріалів з предметів хімія,
Матеріалознавство та розміщення на платформі дистанційного навчання

3 Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо)

4. Реєстрація на вебінар  «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» на сайті naurok.com.ua. Розробка компетентнісних завдань для подальшого використання.

5. Перевірка виконаних учнями робіт


створення вайбер-груп для консультацій


систематично
6.       
Вівторок,
17.03.20
1. Робота з  документацією.

2. Робота з сервісом Google ClassRoom для організації дистанційного навчання.


3. Підготовка дидактичних матеріалів з хімії (презентацій, карток, схем).





4. Перевірка виконаних учнями робіт

Відновлення роботи з учнями в програмі Trello
Розміщення матеріалів у відповідних класах на платформі
Систематично

  1.  
Середа,
18.03.20
1.Ознайомлення з новими нормативними документами.

2.Підготовка і розміщення на сторінках власного блогу   матеріалів в розділі дистанційне навчання
.
3. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах



4. Підготовка дидактичних матеріалів з хімії (презентацій, карток, схем).

5. Перевірка виконаних робіт





фіксування результатів роботи здобувачів освіти

  1.  
Четвер,
19.03.20
1. Опрацювання методичної літератури.

2. Розробка дидактичного матеріалу  та розміщення його на платформі дистанційного навчання

3. Перегляд вебінару  «Хаос в освіті: теорія та практика» на  сайті naurok.com.ua.

4. Перегляд вебінару на тему «Платформи для дистанційного навчання»



Здобуття нових знань

  1.  
П’ятниця,
20.03.20
1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

2. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.


3. Аналіз роботи за тиждень та планування необхідних дій на наступний тиждень






  1.  
Понеділок,
23.03.20
1. Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання.

2. Дистанційне підвищення кваліфікації під час вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» на сайті «Всеосвіта»

3. Створення завдання для лабораторної роботи з хімічного модуля для  І-х курсів, розміщення у відповідних класах на освітній платформі.


4. Перевірка фото звітів виконаних лабораторних робіт та домашніх завдань




Сертифікат

Завдання на відповідних платформах в залежності від груп

  1.  
Вівторок,
24.03.20
1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3 . Робота з сервісом Google ClassRoom для організації дистанційного навчання з матеріалознавства для 31 групи та з екології для 32 групи



  1.  
Середа,
25.03.20
1. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

2. Перегляд вебінару   «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» на сайті naurok.com.ua.

3. Створення тестів за допомогою програми https://learningapps.org/

4. Опрацювання фахової літератури.









  1.  
Четвер,
26.03.20
1. Опрацювання науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.

2.Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

3. Створення онлайн-тестів для перевірки знань

4. Оновлення інформації на сторінках власного блогу.




  1.  
П’ятниця,
27.03.20
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

2. Ознайомлення з платформою для дистанційного навчання ClassDojo.

3. Створення он-лайн тестів, робота з інтернет-ресурсами.

 4. Опрацювання фахової літератури щодо організації роботи факультативу та аналіз вивченого матеріалу здобувачами освіти.
За допомогою створених вайбер-груп


Пошук корисних посилань, створення таблиць та схем для кращого розуміння або швидкого запам’ятовування матеріалу

  1.  
Понеділок,
30.03.20
1.Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання.

2. Реєстрація на платформі видавництва «Основа» для проходження дистанційного курса

3. Розробка компетентнісних завдань для подальшого використання.

4. Добірка дидактичного матеріалу до уроків та розміщення на платформі дистанційного навчання відповідно до розкладу.



Розміщення на платформах відповідних груп

  1.  
Вівторок,
31.03.20
1. Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

2.Створення тестових завдань для підсумкової контрольної роботи з матеріалознавства.

3. Збір виконаних  контрольних робіт та їх перевірка.

4. Оновлення інформації на сторінках блогу.




  1.  
Середа,
01.04.20
1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

2. Пройшла сертифікацію з функціоналу онлайн-тестів «На Урок» по створенню та використовуванні інтерактивних онлайн-тестів

3. Опрацювання науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.

4. Створення онлайн-тестів для перших курсів




5. Дистанційне підвищення кваліфікації під час вебінару «Магічна мова хімії» у межах  Всеукраїнського інтернет-марафону «Школа на сцені»

сертифікат

  1.  
Четвер,
02.04.20
1.Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

2. Створення онлайн-тестів для перших курсів

3. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

4.Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

5.Індивідуальні он-лайн консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


  1.  
П’ятниця,
03.04.20
1. Корекція календарно-тематичного планування.

2. Дистанційне підвищення кваліфікації під час вебінару «Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання»

  3. Оновлення інформації на сторінках  власного блогу.


4. Підбір і розробка завдань для перевірки здобувачів освіти  засвоєння матеріалу.



  1.  
Понеділок,
06.04.20

1. Дистанційне підвищення кваліфікації під час вебінару «Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах»


2. Перегляд вебінару на тему «Організація дистанційного навчання  закладом освіти», який провела доцент кафедри методики природничо-математичної освіти Воротникова Ірина Павлівна.
3.Розглянути окремі техніки налагодження зворотного зв’язку.
4.Проведення моніторингу за виконанням учнями навчальних завдань в умовах карантину
5. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з методики викладання хімії.

Сертифікат

платформа https://naurok.com.ua

пошукові системи в системі інтернет

  1.  
Вівторок,
07.04.20
1.Оповіщення у групі Viber важливої інформації для учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

2. Індивідуальні консультації з учнями на Google Classroom, viber, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Опрацювання роботи браузера Microsoft Edge


4. Опрацювання створених здобувачами освіти творчих робіт, а саме презентацій, буклетів, карт пам’яті відповідно до запропонованих тем.



Корисні посилання

систематично






  1.  
Середа,
08.04.20
1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків (презентацій, карток, схем, теоретичного матеріалу).

3. Перевірка виконаних робіт


  1.  
Четвер,
09.04.20
1. Ознайомлення з відкритими освітніми ресурсами для впровадження STEM-навчання в своїй практиці

2. Перегляд вебінару   «Електронні освітні ресурси для Нової української школи» а також вебінару «Електронні освітні ігрові ресурси»

3.Підготовка навчальних матеріалів щодо розкладу занять.

4. Індивідуальні он-лайн консультації для учнів, які не повністю виконали запропоновані завдання під час дистанційного навчання.


використання нового матеріалу в своїй практиці





систематично

  1.  
П’ятниця,
10.04.20
1. Реєстрація на інтернет- конференцію «Мислення логічне, креативне, критичне»

2. Перегляд вебінару   «Змінюємо школу разом: новий освітній простір та сучасні технології»

3.  Ознайомлення з презентацією концепції національного освітнього проекту «Цифрова школа»



перегляд відео-матеріалу

  1.  
Понеділок,
13.04.20
1. Вивчення онлайн-ресурсів для інноваційного викладання.

2. Використання програми Trello: середовище для командної та індивідуальної роботи.


перегляд відео-матеріалів на ютуб-каналі
оновлення використання програми на практиці
сертифікат ZH 027917 від 13.04.2020

  1.  
Вівторок,
14.04.20
1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків (презентацій, карток, схем, теоретичного матеріалу).

3. Перевірка виконаних робіт

робота з матеріалами для створення презентацій відповідно до розкладу

  1.  
Середа,
15.04.20
1. Участь у вебінарі на тему «Як полегшити підготовку до ЗНО за допомогою візуалізації»

2. Перегляд відео-матеріалу вебінару «Навчання на карантині. Як цікаво та з користю бути онлайн?»

3. Перегляд вебінару на тему «Як навчатися онлайн і прокачувати критичне мислення»

вивчення онлайн-ресурсів та перегляд відео-матеріалів відповідно до обраних тем

  1.  
Четвер,
16.04.20
1. Перегляд відео-матеріалу по вебінару «Упорядкування контенту до уроку засобами веб-ресурсів» (видавництво: «Основа»)

2.Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків (презентацій, карток, схем, теоретичного матеріалу).

3. Перевірка виконаних робіт
опрацювання матеріалу на платформі "Основа"

індивідуальна робота з здобувачами освіти, які раніше не мали змоги приєднатися до інтернет-ресурсів

  1.  
П’ятниця,
17.04.20
1.  Перегляд відео-матеріалу по вебінару «Сучасні онлайн-сервіси для активного педагога» та аналіз роботи платформ щодо створення ігрового контенту.

2. . Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків (презентацій, карток, схем, теоретичного матеріалу).

3. Перевірка виконаних робіт

підбір цікавої інформації для використання хімічних знань у побуті
перевірка фотозвітів

  1.  
Вівторок,
21.04.20
1. Опанування проведення онлайн-уроків у Sway за допомогою платформи «Уміти».
2. Опанування матеріалу на платформі «Дія. Цифрова освіта».

3. Проходження нових міні – курсів платформи «Уміти»
перегляд відео-матеріалів на платформі "Дія" та проходження курсів для підвищення рівня самоосвіти

  1.  
Середа,
22.04.20
1. Опанування навчання за допомогою сторітелінгу

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

підготовка цікавих завдань для факультативного курсу з хімії

  1.  
Четвер,
23.04.20
1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

2.Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

3.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

перегляд матеріалів на онлайн-ресурсах, пошук нових технологій для підвищення рівня якості освіти

  1.  
П’ятниця,
24.04.20
1.Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

2.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

3.Систематизація та формування онлайн-папок з роботами, які виконувалися протягом дистанційного навчання.

аналіз робіт здобувачів освіти та підбір матеріалу для подальшого навчання

  1.  
Понеділок,
27.04.20
1. Підготовка та проведення «Хіміко-біологічного онлайн-тижня»

Проведення онлайн-фотоконкурса відповідно до запланованого плану, проведення гри «Подумай сам» між учасниками онлайн-тижня

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

3.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

Збір фото на конкурс, фото малюнків
Підготовка матеріалу відповідно до розкладу
Аналіз робіт

  1.  
Вівторок,
28.04.20
1. Підготовка та проведення  гри «Найрозумніший біолог» між учасниками онлайн-тижня

Підготовка необхідного забезпечення для проведення хімічного квесту.

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків


3.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

Проведення гри та визначення переможців
Створення завдання по хімії для випускних класів
Аналіз робіт

  1.  
Середа,
29.04.20
1. Підготовка та проведення онлайн гри «Хімічний квест» між учасниками онлайн-тижня

2. Прийняти участь в обласному вебінарі «Організація дистанційного навчання в ЗПТО області: практичний досвід»

3.Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків


4.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

Проведення гри та визначення переможців



Аналіз робіт

  1.  
Четвер,
30.04.20
1.  Підготовка та проведення онлан-гри «Біолого-хімічний квест» між учасниками онлайн-тижня

2. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

3. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків (презентацій, карток, схем, теоретичного матеріалу).

4. Перевірка виконаних робіт

Проведення гри та визначення переможців
Аналіз переглянутих матеріалів
Аналіз робіт

  1.  
Понеділок,
4.05.20
1. Перегляд відеоматеріалу «Самоосвіта вчителя – запорука професійної компетентності»

2. Участь у вебінарі на тему «Кругла методика. Віртуальний круг: фасилітація онлайн»

3.Участь у вебінарі «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання»


Аналіз всіх переглянутих матеріалів.

Підготовка та презентація аналізу проведеного онлайн-тижня

  1.  
Вівторок,
5.05.20
1. Участь у вебінарі «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування»

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків


3.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

Створення завдань відповідно до розкладу.


Аналіз дитячих робіт.

  1.  
Середа,
6.05.20
1. Перегляд відеоматеріалів «Матеріали для удосконалення професійних та особистісних якостей педагога»

2. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків


3.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

Пошук цікавої інформації з матеріалознавства, складання презентації.


Аналіз переглянутого матеріалу.

  1.  
Четвер,
7.05.20
1. Онлайн-тести, як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання: як зробити свої тести надсучасними»

Практичне використання нових технологіх для створення вправ

  1.  
П’ятниця,
8.05.20
1. Підготовка необхідних матеріалів відповідно до розкладу уроків

2.Аналіз виконаних робіт здобувачами освіти

3.Систематизація та формування онлайн-папок з роботами, які виконувалися протягом дистанційного навчання.

Аналіз виконаних робіт здобувачів освіти та аналіз тижня.

Опрацьовання розкладу на наступній тиждень, підбір необхідного матеріалу.






Немає коментарів:

Дописати коментар

  Вітаю Вас на сторінках свого блогу! Я  хочу поділитись з Вами своїм педагогічним досвідом та методичним надбанням.  Сподіваюся, що Ви...